Hämta kraft och energi

Precis haft en mini vacay (vacation/semester) i Sthlm. Fick spontant barnvakt och kände att jag var i stort behov av miljöombyte. I mina jobbuppdrag som coach och föreläsare har jag konstant fokus på andra människor. Hemma har jag två barn själv på heltid vilket är en ”blessing” (gåva) men det gäller att vara disciplinerad för att orka med. Det är inte  bara att få tillräckligt med sömn, äta rätt och hinna träna. Så att få ett par dygn att hämta kraft är ovärdeligt. 

Några saker som boostar energi för mig:
  • Miljöombyte med andra intryck och energi. 
  • Skratt och lättsamma konversationer. 
  • Vackra färger och arkitektur. 
  • Havsdoft.
  • God mat på trevliga restauranger. 
  • Återknyta till gamla minnen/vänner. 
  • Avkopplingen i noll åtaganden. 
Nedan lite bilder från helgen! 



Mycket skratt denna helg. Blev ett besök till mitt gamla neighborhood Södermalm där jag bodde under åren i Sthlm. Vacker kvällsvy från tunnelbanan... 



Svidar om för spontan middag. Älskar att ta dagen som den kommer och det brukar bli händelserikt och trevligt 😉



PW på Kungsholmen innan hemresa. På bilden ett av mina första extrajobb under andra året i gymnasiet. På den tiden var det min morbror (som dog för tre år sedan) som ägde caféet. 



Lite ☀️👙 på nere på bryggan på Lilla Essingen 🙏 Inklusive årets första dopp för mig! Kallt men skönt 💦 Myspys med min älskade väninna som bl.a. var min roommate första turen i New York för 18år sedan ❤️🗽🙈



En kaffe på balkongen en tyst lördag morgon... Söndag morgon sov jag ostört till 09:00 vilket nog inte har hänt på snart åtta år 😂 #utvilad 

Laddad och taggad att komma hem till barn, träningar och mina clients ❤️ 

Xoxo 
Susanna 😘


 

Comments